Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Svart är nya innefärgen

Startad av Krister Lindholm · 2009-04-28 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Tidigare har silverfärgade bilar sålt mest, medan vita bilar har varit något av en modefärg. Nu har i stället, enligt Volvos färgspecialist och försäljningssiffror, en något dunklare färg tagit över, nämligen svart.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]