Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Svensk Saab-manifestation 17 januari

Startad av Krister Lindholm · 2010-01-08 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Saab Turbo Club of Sweden anordnar den 17 januari en manifestation mot GM:s agerande i Saab-affären. De beräknar att minst 500 Saab-bilar ska ingå i den karavan som ska köra från Saab bilmuseum till Saab Automobiles huvudport.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]