Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Svensken har fullt upp i bilen

Startad av Krister Lindholm · 2009-06-10 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Svenska förare har mycket att göra i bilen. I en ny Sifo-undersökning framgår det att själva bilkörningen ofta kommer i andra hand. Sex av tio uppger att de pratar i mobilen samtidigt som de kör. Sjunga, skälla, gråta, äta och dricka är andra favoritsysslor.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]