Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Svenskt nej till statsägt Volvo och Saab

Startad av Krister Lindholm · 2008-12-17 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
En majoritet av svenska folket tycker inte att staten ska lägga sig i bilindustrins affärer. 49 procent av svenskarna svarade nej på frågan om staten tillfälligt ska ta över Volvo och Saab. Det visar en Sifo-undersökning Svenska Dagbladet låtit göra.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]