Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Sveriges första eltaxi är här

Startad av Krister Lindholm · 2011-03-17 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Taxi 020 har som första taxibolag tagit beslutet att börja köra med elbilar. Från och med april börjar deras nya elbil, en Mitsubishi iMiev, Arlanda flygplats med omnejd.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]