Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

SVT: Koenigsegg köper Saab!

Startad av Krister Lindholm · 2009-06-11 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Enligt uppgifter som SVT Rapport har tagit del av blir det skånska supersportbilstillverkaren Koenigsegg tillsammans med norska investerare som får köpa Saab Automobile från GM.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]