Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Tack och farväl, kontrollmärket!

Startad av Krister Lindholm · 2009-12-22 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Nu blir de svenska registreringsskyltarna en aning dystrare. I mer än tre årtionden har kontrollmärket satt färg på skyltarna men från årsskiftet fyller de inte längre någon funktion.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]