Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Tata Nano brinner - igen

Startad av Krister Lindholm · 2010-03-23 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Nu har ytterligare en Tata Nano, världens billigaste bil, gått upp i rök. I höstas brann tre Nano upp helt plötsligt och i går brann en fjärde upp. Har Tata tullat för mycket på kvaliteten tro?

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]