Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

The Stig, den svarta, återuppstår från de döda

Startad av Krister Lindholm · 2009-02-06 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Hmmm? det börjar gå till överdrift nu, men sedan den vita The Stig troligtvis avslöjats som Nascar-föraren Ben Collins har spekulationerna eskalerat. Nu visar det sig att den gamla The Stig, den svartklädda, återuppstår från döden.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]