Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Toyota är störst i världen

Startad av Krister Lindholm · 2009-01-21 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Efter 77 år som världens största biltillverkare får General Motors motvilligt lämna över tronen till Toyota. Toyotas försäljning sjönk under förra året, men för GM gick det ännu sämre.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]