Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Toyota går med på rekordböter

Startad av Krister Lindholm · 2010-04-19 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Miljoner återkallade bilar och en ursäkt från vd:n räcker inte för att Toyota ska kunna rida ut stormen i USA. Nu väntas Toyota gå med på att betala nästan 120 miljoner kronor i böter.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]