Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Toyota ger sig in i lågpriskampen

Startad av Krister Lindholm · 2008-11-11 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Världen chockades när Tata visade upp sin lågprisbil Nano och många biltillverkare knöt förmodligen näven i fickan och gick hem för att börja fila på en egen lågprisbil. Från Toyota har det dock varit tyst. Fram till nu.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]