Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Toyota släpper liten elbil 2012

Startad av Krister Lindholm · 2010-12-01 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Toyota fokuserar vidare på sin gröna satsning med att sänka behovet av fossila bränslen. Näst i tur är en liten elbil baserad på iQ. Lanseringen är planerad till 2012, men vi européer får antagligen inte ta del av den.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]