Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Toyota utlovar vätgasbil 2015

Startad av Krister Lindholm · 2009-01-16 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Toyotas plan är att börja sälja en vätgasdriven bil år 2015. En liten tvåsitsig elbil ska lanseras tre år tidigare. Det var ett av Toyotas budskap på den miljöpräglade bilsalongen i Detroit.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]