Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Trabant kommer tillbaka som elbil

Startad av Krister Lindholm · 2009-08-13 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Den östtyska ikonen är på väg tillbaka. Men den här gången blir det utan tvåtaktsmotor och blårök. På Frankfurtsalongen ska en ny, eldriven Trabant visas. Om tre år kan el-Trabanten finnas på vägarna.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]