Den östtyska ikonen är på väg tillbaka. Men den här gången blir det utan tvåtaktsmotor och blårök. På Frankfurtsalongen ska en ny, eldriven Trabant visas. Om tre år kan el-Trabanten finnas på vägarna.
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld