Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Trafikens utsläpp har slutat minska

Startad av Krister Lindholm · 2010-12-07 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Trots att de nya bilar som säljs i Sverige drar mindre bränsle och släpper ut mindre koldioxid har de totala utsläppen från trafiken börjat öka.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]