Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Trängselskatt i Göteborg

Startad av Krister Lindholm · 2010-05-27 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Det blir trängselskatt i Göteborg. Riksdagen fattade beslutet i veckan och det innebär att göteborgarna med start 1 januari 2013 får betala för att passera genom staden med bil.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]