Det blir trängselskatt i Göteborg. Riksdagen fattade beslutet i veckan och det innebär att göteborgarna med start 1 januari 2013 får betala för att passera genom staden med bil.
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld