Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Transportstyrelsen extraanställer - ska få bukt med handläggningstiderna

Startad av Krister Lindholm · 2010-08-25 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
I förrgår skrev vi om hur Transportstyrelsen slagit svenskt myndighetsrekord i antal JO-anmälningar på grund av långa handläggningstider. Nu extraanställer man 70 personer för att komma tillrätta med problemen.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]