Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Trevliga motornyheter till Ford Mondeo och Kuga

Startad av Krister Lindholm · 2010-02-19 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
På Genèvesalongen nästa månad ska Ford visa upp årsmodell 2010 av Mondeo och Kuga. Nyheterna för året är nya snålare och starkare bensin- och dieselmotorer samt dubbelkopplingslåda. Dessutom kan vi vänta oss ett något modifierat yttre på Mondeo.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]