Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Tusentals fortkörare slapp böter förra året

Startad av Krister Lindholm · 2009-11-08 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Av alla som fastnade på bild hos någon av landets alla fartkameror förra året slapp 13 000 fortkörningsböter. Anledningen är att den som står som ägare till bilen inte uppger vem som suttit bakom ratten och brutit mot hastighetsbestämmelserna.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]