Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Tysk ilska mot velande GM

Startad av Krister Lindholm · 2009-08-23 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Tyska politiker har börjat tröttna på att GM ännu inte har kommit till skott i Opel-affären. Trots tyska påtryckningar att GM ska anta budet från kanadensiska Magna vill GM:s styrelse fortfarande inte ge något besked om Opels nya ägare. Kanske vill GM inte alls sälja Opel.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]