Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Tysk skrotpremie missbrukas

Startad av Krister Lindholm · 2009-08-09 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Upp till 50 000 bilar som skulle ha skrotats i enlighet med den tyska skrotpremien har hamnat på villovägar. I stället för att möta sitt öde i pressen har kriminella ligor fått tag i dem och sålt dem vidare till Östeuropa och Afrika.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]