Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Tyst från GM om Saab

Startad av Krister Lindholm · 2010-01-19 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
I går trodde nog många att GM skulle uttala sig om Saab-affären. Detta efter att det under helgen kom fram uppgifter som sa att GM skulle vädra några ord under måndagen. I stället blev det en dag i tystnad vilket vi nog ska se som positivt.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]