Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Uppgradera din Volvo V70/XC70/S80 med 22-58 extra hästkrafter

Startad av Krister Lindholm · 2009-06-05 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Volvo Personbilar i samarbete med Polestar Racing introducerar i samband med Göteborg City Race i helgen en möjlighet att förbättra din Volvo-bils prestanda helt lagligt till en rimlig peng. Exempelvis får 2,5FT-motorn effekten höjd från 200 till 258 hästkrafter. OBS! Tävla och vinn effektoptimeringspaketet till din Volvo!

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]