Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

USA lämnar bilen

Startad av Krister Lindholm · 2008-10-27 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
USA:s bilbransch är i kraftig gungning. Biltillverkarna går på knäna när amerikanerna köper allt färre bilar. Nu rapporteras dessutom den största nedgången någonsin i antal körda mil av amerikanska bilister.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]