Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

USA och Kina i fokus för nästa Volkswagen Phaeton

Startad av Krister Lindholm · 2010-06-20 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Volkswagen ger upp sina försök att göra lyxlimpan Phaeton till en konkurrent till BMW 7-serie och Mercedes S-klass. En ny Phaeton ska komma, men den här gången är köpare i USA och Kina i fokus.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]