en bild på konstverket kanske skulle vara på sin plats .
Utformning ljuddämpare Volvo 240
johan wrote:
en bild på konstverket kanske skulle vara på sin plats .Ähh, använd din fantasi :p
Provkörde lite idag, och det blev ett annorlunda ljud nu med dubbla pipor, dock inget störande.
Nu till nästa problem, vart köpa slutrör som passar till 63mm avgasrör, till humana priser?
Biltemas kromade slutrör i den storleken var ju i storlek som en hink, så det kanske passar på en Suburban eller Hummer, knappast på en Volvo 245.
Simons kostar multum, i vart fall över budget för denna bil f.n, men är dock väldigt fina och hållbara.
Julas är i Aluminium, så den går bort utifall jag måste svetsa fast den.
Och kanske fläckas väldigt snabbt också?
Nu till nästa problem, vart köpa slutrör som passar till 63mm avgasrör, till humana priser?
Biltemas kromade slutrör i den storleken var ju i storlek som en hink, så det kanske passar på en Suburban eller Hummer, knappast på en Volvo 245.
Simons kostar multum, i vart fall över budget för denna bil f.n, men är dock väldigt fina och hållbara.
Julas är i Aluminium, så den går bort utifall jag måste svetsa fast den.
Och kanske fläckas väldigt snabbt också?
johan wrote:
en bild på konstverket kanske skulle vara på sin plats .
Nice Anders!! Kromade slutrör bara så är det perfect. Kan du inte åka till någon rörfirma o fråga lite snällt om de kan kapa 2 kromrör åt dig. Det borde de inte ta mycket för tycker jag.:)
V6 Power wrote:
Nice Anders!! Kromade slutrör bara så är det perfect. Kan du inte åka till någon rörfirma o fråga lite snällt om de kan kapa 2 kromrör åt dig. Det borde de inte ta mycket för tycker jag.:)
Eller så blir det som på den andra volvon, ett snedkapat 90° rör som är svartmålat.
Ja simons är inte billiga på sina slutrör. Usch! Men snygga är de.
Ha Ha Ha Ha.... Kapa för fan..... I med slipen o fram med svetsen!!!!!!!!