Svenska personbilar släpper ut allt mindre koldioxid. Ny statistik visar att utsläppen sjönk med 5,3 procent 2009. Det är stora skillnader mellan kommunerna och ännu finns mycket att göra.
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld