Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Utsläppen från bilar fortsätter att minska

Startad av Krister Lindholm · 2010-04-29 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Svenska personbilar släpper ut allt mindre koldioxid. Ny statistik visar att utsläppen sjönk med 5,3 procent 2009. Det är stora skillnader mellan kommunerna och ännu finns mycket att göra.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]