Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Var tredje sms:ar vid ratten

Startad av Krister Lindholm · 2009-12-21 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
En ny undersökning visar återigen att alltför många skriver sms samtidigt som de kör. Var tredje bilförare läser eller skriver sms under färd. ?Det farligaste du kan göra i bilen?, säger Claes Tingvall.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]