Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Var tredje ville inte komma tillbaka till Saab

Startad av Krister Lindholm · 2010-08-17 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Det var inte helt lätt för Saab att förstärka personalstyrkan igen efter den värsta krisen. När drygt 200 personer skulle återanställas före sommaren tackade var tredje nej till att komma tillbaka till sitt gamla jobb.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]