Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Varannan kör för fort

Startad av Krister Lindholm · 2010-05-25 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Svenska bilister är värsta sortens ögontjänare. Det kunde Motormännen konstatera när de mätte hastigheten i smyg och fann att varannan körde för fort. När mätningarna skedde öppet sjönk hastigheterna.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]