Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Varannan struntar i att använda blinkers

Startad av Krister Lindholm · 2010-09-28 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Behövs verkligen blinkersspaken? 55 procent av alla bilister tycker tydligen inte att spaken till vänster om ratten behövs. Motormännens senaste mätning visar att en majoritet struntar i att visa vart de ska åka.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]