Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

”Varför är PhoeniX en Saab?”

Startad av Krister Lindholm · 2011-03-01 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
BMW:s tidigare chefsdesigner Chris Bangle tog sikte mot Saabs monter och konfronterade Saabs chefsdesigner Jason Castriota med frågan ”Varför är PhoeniX en Saab?”. Se videon när Bangle ställer Castriota mot väggen.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]