Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Vätgas ska bli stort på Hawaii med GM:s hjälp

Startad av Krister Lindholm · 2010-05-14 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
General Motors ska hjälpa invånarna på Hawaii att sluta köra på bensin. Tillsammans med lokala aktörer ska GM bygga upp den infrastruktur som behövs. GM är dock inte de enda som vill göra Hawaiis bilpark miljövänlig.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]