hej alla...skrev en tråd på ett annat ställe oxå ..
jo sähär e de jag får in vatten i bilen. o har hört att de kan vara stopp i typ ett rör från vindrutan /uppe vid motorhuven??
vet ngn ngt om detta o hur jag fixar det??
mvh janb
jo sähär e de jag får in vatten i bilen. o har hört att de kan vara stopp i typ ett rör från vindrutan /uppe vid motorhuven??
vet ngn ngt om detta o hur jag fixar det??
mvh janb