Motorforum.nu

ForumServa ditt fordon

vatten i bilen oxå

Startad av braxenholm · 2008-07-17 · 2 svar

braxenholmTrådstart
Hej alla jag har en volvo s60 ..som det rinner in vatten..verkstan påstår att det kan komma från att dränneringsröret från vindrutan typ e de stop i??
vet ngn ngt om detta??och hur åtgärdar jag det själv??
mvh janb
massabassa
hej alla...skrev en tråd på ett annat ställe oxå ..
jo sähär e de jag får in vatten i bilen. o har hört att de kan vara stopp i typ ett rör från vindrutan /uppe vid motorhuven??
vet ngn ngt om detta o hur jag fixar det??
mvh janb
jolar
Prova att blåsa igenom skiten. Det är ganska vanligt på Audi också...

Fler trådar i Serva ditt fordon