Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Verkstaden förstörde motorn - vill ändå ha betalt

Startad av Krister Lindholm · 2009-12-07 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Jan Axelsson i Malmö är besviken på Mekonomen. Verkstaden klantade sig när de servade hans BMW 320d. Så illa att motorn skar och fick bytas ut. Ändå vill de ha 2 260 kronor för servicen!

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]