Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Vinst och ökad försäljning för Volvo

Startad av Krister Lindholm · 2010-10-29 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Det går bra för Volvo Personvagnar. För tredje kvartalet i rad uppvisar de ett positivt resultat och en ökad försäljning med 12,5 procent. Hittills i år har de sålt över en kvarts miljon bilar.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]