Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Volkswagen Amarok - vargen är här

Startad av Krister Lindholm · 2009-12-02 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Inte sedan 1990-talets Taro har Volkswagen haft en ordentlig pickup i modellutbudet. Nu gör tyskarna comeback i segmentet och de gör det med Argentina-byggda Amarok.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]