Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Volkswagen betalar 40 miljarder för halva Porsche

Startad av Krister Lindholm · 2009-10-21 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Nu är det klart att Volkswagen köper 49,9 procent av aktierna i Porsche AG. Det är en större andel än vad som tidigare har sagts och för det får VW betala 40 miljarder kronor.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]