Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Volkswagen Golf Cabriolet gör comeback

Startad av Krister Lindholm · 2011-02-23 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Kombinationen Volkswagen och öppna bilar är klassiskt. Efter närmare 1,5 miljoner sålda cabrioleter låter man nu en riktig klassiker gör comeback - Golf Cabriolet. Golf med snabbfälld tygtopp får både bensin- och dieselmotorer, från 105 hästkrafter och 0,44 liter per mil.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]