Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Volkswagen Golf R får fyrhjulsdrift

Startad av Krister Lindholm · 2009-09-14 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Volkswagen GTI i all ära, men de flesta Golf-fantaster väntar på en avlösare till fyrhjulsdrivna R32. I maj presenterades Scirocco R med 265 hk och framhjulsdrift. Nu är det dags för Golf R som enligt färska uppgifter kommer att förses med fyrhjulsdrift.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]