Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Volkswagen planerar ny Samba

Startad av Krister Lindholm · 2010-11-23 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Volkswagens designchef Klaus Bischoff har inte glömt den konceptbil - Microbus - som Volkswagen visade upp för nästan tio år sedan. Inom några år får vi nog se något liknande i produktion. Kanske en ny Samba? En sådan vore välkommen av många.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]