Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Volkswagen Polo Årets Bil 2010

Startad av Krister Lindholm · 2009-11-30 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
I dag vid lunchtid tillkännagavs vinnaren i Årets Bil 2010. Ingen mindre än nya Volkswagen Polo plockade hem titeln efter att ha mött tufft motstånd, inte minst från lilla Toyota iQ som placerade sig på andra plats endast tio poäng bakom Polon.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]