Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Volkswagen Polo R finns i görningen

Startad av Krister Lindholm · 2010-05-04 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Volkswagens satsning på sportiga modeller fortsätter. Tidigare i våras etablerades R-divisionen och nu verkar det som att en Polo R är på gång. Vi kan nog se fram emot den starkaste och snabbaste Polon hittills.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]