Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Volkswagen satsar 500 miljarder för att slå Toyota

Startad av Krister Lindholm · 2010-11-23 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Volkswagen kommer att investera närmare 500 miljarder kronor i sin bilverksamhet under de närmaste fem åren. Anledningen är enkel: Toyota ska passeras och Volkswagen ska bli världens största biltillverkare.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]