Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Volkswagen Touareg sportar till sig med R-Line-paket

Startad av Krister Lindholm · 2011-01-31 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Du kanske gick igång med Volkswagens gatversion av Race Touareg 3? Tyvärr kommer den med all säkerhet att förbli en konceptbil. Kanske en Touareg med R-Line-paket kan stilla begäret en smula?

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]