Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Volkswagen Up blir tvåcylindrig

Startad av Krister Lindholm · 2012-10-23 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Tre cylindrar är en för mycket. Volkswagen Up kommer inom kort att få ta del av en variant på den tvåcylindriga dieselmotor som finns i supersnåla XL1. Lansering nästa år.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]