Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Volkswagen vann allt i Gröna Bilisters Miljöbästa Bil

Startad av Krister Lindholm · 2010-06-03 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Varje år utser miljöorganisationen Miljöbästa Bil i fyra klasser. Precis som förra året vann Volkswagen Passat TSI EcoFuel totalt. Sett till respektive klass blev det storslam för? just det, Volkswagen.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]