Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Volkswagen vill vara störst 2018

Startad av Krister Lindholm · 2010-02-04 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Volkswagen räknar med att vara världens största biltillverkare om åtta år. Då ska Toyota vara nedputtade från tronen och VW ska sälja tio miljoner bilar per år.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]