Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Volkswagen XL1 - 0,09 l/mil!

Startad av Krister Lindholm · 2011-01-26 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Volkswagen har inte släppt sin cigarrformade konceptbil som redan har visats i två olika versioner. Nu kommer den tredje och den är snålare än någonsin. XL1 kan bli den ultimata pendlarbilen med en förbrukning på 0,09 l/mil och 24 g/km i utsläpp.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]